Infolinia Call Center

dodano: 2024-09-02

Infolinia Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) / Call Center

Infolinia SGB24 / SGB Mobile obsługuje Użytkowników SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych.

Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.

  • bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay, Xiaomi Pay,
  • karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
  • bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes , m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
  • informacja o promocjach zrzeszeniowych,
  • informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.

Infolinia SGB dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

  • pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie),
  • 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
  • pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.