Infolinia Call Center
Infolinia Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) / Call Center
Infolinia SGB24 / SGB Mobile obsługuje Użytkowników SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych.
Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.
- bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay, Xiaomi Pay,
- karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
- bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes , m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
- informacja o promocjach zrzeszeniowych,
- informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.
Infolinia SGB dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:
- pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie),
- 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
- pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.