Call Center
Infolinia SGB24 / SGB Mobile
Nie możesz zalogować się do konta w SGB24? Potrzebujesz pomocy z aplikacją SGB Mobile? A może masz inny problem? Skontaktuj się z konsultantami Infolinii SGB 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Infolinia Spółdzielczej Grupy Bankowej obsługująca Użytkowników SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych dostępna jest codziennie, przez całą dobę:
- pod numerami telefonów: 800 888 888 (połączenie bezpłatne) i +48 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)
- pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl
Infolinia SGB to:
- funkcjonalność - możliwość odblokowania/zablokowania konta w bankowości elektronicznej lub mobilnej w trakcie rozmowy telefonicznej, a także konsultacje techniczne w zakresie ustawień urządzeń elektronicznych, z których Klient zdalnie zarządza swoim kontem;
- bezpieczeństwo kontaktu - wielopoziomowa weryfikacja Klienta, nagrywanie rozmów;
- bezpieczeństwo działań - Konsultanci mają pasywny dostęp do ustawień konta, zapobiegający wykonaniu działań niezleconych;
- wysoka jakość – Infolinia prowadzona przez firmę, specjalizującą się w zakresie Call Center;
- pomoc merytoryczna/techniczna w każdej kwestii dotyczącej SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych, Kantora SGB, kart płatniczych, płatności natychmiastowych i kartowych czy operacji bankomatowych.