UWAGA! OSZUŚCI WCIĄŻ ATAKUJĄ!
Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników banku, policji lub innych instytucji.
Dzwonią, twierdząc, że:
- Twoje konto jest zagrożone
- Trwa tajna akcja
- Ktoś złożył wniosek kredytowy na Twoje dane
Wywierają presję, chcą być z Tobą cały czas „na linii”, nawet w oddziale banku. Mówią Ci, co masz powiedzieć i zabraniają kontaktu z rodziną.
Ich cel jest jeden – wyłudzić Twoje pieniądze, dane lub przejąć kontrolę nad urządzeniem.
PAMIĘTAJ:
- Bank nigdy nie poprosi Cię o przyłożenie karty do telefonu (NFC) w celu „zabezpieczenia środków”.
- Nie pytamy o hasła, kody BLIK ani SMS.
- Nie wysyłamy linków do pobrania aplikacji banku.
- Nie zabraniany kontaktu z rodziną ani policją.
- Nie prosimy o instalację aplikacji z linka z SMS-a, komunikatora lub nieznanej strony.
Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii:
- 800 88 88 88
- 61 647 28 46
To są numery, na które Ty możesz zadzwonić do nas.
