VISA

Cechy produktu:
  • Karta wydawana posiadaczom Rachunku Oszczędnościowo- Rozliczeniowego,
  • Minimum formalności przy wydaniu karty,
  • Wygodne płacenie kartą w sklepach bez konieczności noszenia gotówki,
  • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące ww. karty w kraju i za granicą,
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą,
  • Bezpłatna wypłata gotówki w bankomatach sieci SGB oraz BPS S.A. i zrzeszonych banków spółdzielczych,
  • Karta ważna cztery lata, z możliwością wznowienia na kolejny okres,
  • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie,
  • Możliwość zmiany PIN do karty.
Bezpieczeństwo
Podpis na karcie
Zawsze podpisz się na karcie najlepiej całym imieniem i nazwiskiem, lub co najmniej pierwszą literą imienia i nazwiskiem.

Posługując się kartą płatniczą należy pamiętać:
  • nie noś PIN-u razem z kartą
  • nie udostępniaj nikomu PIN-u z kartą
  • miej zawsze nr telefonu pod który możesz zgłosić zastrzeżenie karty
  • bezwzględnie nie zapisuj PIN-u na karcie
  • chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym oraz silnymi promieniami słonecznymi.
Utrata karty
W przypadku utraty karty (zagubienie, kradzież) należy natychmiast powiadomić PolCard celem zastrzeżenia karty. Zastrzeżenia kart można dokonywać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu dzwoniąc pod niżej podane nr telefonów: +48 828 828 828
Szczegółowe informacje na temat działania systemu dostępne są na oficjalnej stronie projektu: www.zastrzegam.pl
3D-Secure

Uprzejmie informujemy, że od 16 września 2013r. udostępniono Usługę bezpiecznego dokonywania transakcji internetowych (3D-Secure) dla wszystkich kart debetowych.

3D-Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.

Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.

Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.